چاندی کی قیمت 2024 آج پاکستان میں چاندی کا نیا ریٹ

Silver rate in Pakistan today 2024 چاندی کا ریٹ
$ads={1}

چاندی ان قیمتی دھاتوں میں سے ایک ہے جو پوری دنیا کی طرح پاکستان میں بھی مقبول ہیں۔ اگر آپ پاکستان میں چاندی کی قیمت تلاش کر رہے ہیں تو آپ صحیح جگہ پر آئے ہیں۔ اس صفحہ پر آپ آسانی سے چاندی کی قیمت معلوم کر سکتے ہیں کیونکہ اس صفحے کے پاس اپنے صارفین کو آج مئی 2024 پاکستان میں چاندی کی درست قیمت دینے کی سہولت موجود ہے۔ اس صفحہ پر پاکستان میں چاندی کی قیمت یعنی سلور ریٹ پاکستانی کرنسی کے حساب سے روزانہ اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے۔

عام طور پر پاکستان کے تمام بڑے شہروں بشمول کراچی، اسلام آباد، لاہور، ملتان، مردان، پشاور، کوئٹہ اور فیصل آباد میں چاندی کا ریٹ ایک جیسا ہوتا ہے۔ تاہم ہر شہر کی صرافہ مارکیٹ موجودہ چاندی کی قیمت کا فیصلہ کرتی ہے چاہے ایک گرام چاندی کی قیمت ہو یا ایک کلو چاندی کی قیمت۔

پاکستان میں ایک تولہ اور 10 گرام چاندی کی قیمت

10 گرام چاندی کی قیمت 2539 روپے ہے۔

ایک تولہ چاندی کی قیمت 2962 روپے ہے۔

52 تولہ چاندی کی قیمت 154024 روپے ہے۔ چاندی ایک قیمتی دھات ہے جو سونے کے بعد آتی ہے۔ یہ لوگوں کی جانب سے مختلف مقاصد کے لیے وسیع پیمانے پر استعمال ہوتی ہے۔ اس کو عام طور پر زیورات اور سرمایہ کاری کے مقاصد کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ سونے کی قیمت کے مقابلے چاندی کا ریٹ کم ہے اسی لیے لوگ سونے کی بجائے چاندی کو ترجیح دیتے ہیں۔ یہ نرم اور آسانی سے پتلی چادروں میں ٹوٹ جاتی ہے اور آسانی سے مُڑ جاتی ہے تاکہ اسے آسانی سے مختلف مقاصد کے لیے استعمال کیا جا سکے۔

لندن بلین مارکیٹ میں چاندی کی قیمت کا تعین کیا جاتا ہے۔ وہاں سے ایک قسم کی غیر رسمی چاندی کی شرح کا تعین کیا جاتا ہے جو عالمی منڈی میں لاگو ہوتی ہے اور چاندی کی زیادہ تر مصنوعات کی قیمت کے تعین کے لیے ایک معیار بھی طے کرتی ہے۔ چاندی کی قیمت کے تعین میں بہت سے دوسرے پہلو بھی اہم کردار ادا کرتے ہیں جیسا کہ چاندی کی سپلائی۔ اس کے علاوہ پاکستان میں سونے کی قیمت چاندی کی قیمت کے ساتھ بھی براہ راست منسلک ہے۔ لہذا جب بھی سونے کی قیمت زیادہ ہوگی تو چاندی کی قیمت میں خود بخود اضافہ ہوجائے گا۔

شیئر ضرور کریں
جدید تر اس سے پرانی