دالوں کی قیمت 2024 پاکستان میں دال کا نیا ریٹ

Pulses price in Pakistan today per kg 2023 دال کی قیمت
$ads={1}

دالیں پاکستان کے ساتھ ساتھ دنیا بھر میں خاص طور پر بحیرہ روم کے علاقوں اور مشرق وسطیٰ کے کھانوں میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتی ہیں۔ صحت کے بارے میں شعور رکھنے والے افراد جو خود کو فٹ رکھنا چاہتے ہیں دالیں ان کے ڈائٹ پلان کا ایک لازمی حصہ ہیں۔ یہ گلوٹین سے آزاد ہیں اور غذائی اجزاء کا ایک بڑا ذریعہ ہیں۔ دالیں جسم میں کافی مقدار میں توانائی پیدا کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

مختلف دالیں جیسا کہ دال چنا، دال ماش، دال مسور، دال مونگ، دال ارد، دال کلتھی، لوبیا، خشک مٹر، سفید اور کالے چنے متوازن غذا کا لازمی حصہ ہیں۔ یہ وٹامنز اور غذائی اجزاء جیسے پروٹین، فائبر، کیلشیم وغیرہ کا بھرپور ذریعہ ہیں۔ دالیں جسم کو آئرن، زنک، فولیٹ اور میگنیشیم جیسے معدنیات بھی فراہم کرتی ہیں۔ اس لیے آپ کی خوراک میں ان کا اضافہ آپ کو صحت مند طرز زندگی گزارنے میں مدد دے سکتا ہے۔ آج 2024 میں ہم مختلف دالوں کا پاکستان میں ریٹ معلوم کریں گے۔

دال مسور کی قیمت 320 روپے سے 420 روپے فی کلو ہے۔

دال ماش کی فی کلوگرام قیمت 270 روپے سے 300 روپے تک ہے۔

دال چنا کی فی کلوگرام قیمت 220 روپے سے 340 روپے تک ہے۔

دال مونگ کی فی کلوگرام قیمت 220 روپے سے 300 روپے تک ہے۔

کالے چنے کی فی کلوگرام قیمت 205 روپے سے 340 روپے تک ہے۔

سفید چنے کی فی کلوگرام قیمت 280 روپے سے 500 روپے تک ہے۔

لال لوبیا کے ایک کلوگرام کی قیمت 600 روپے سے 700 روپے تک ہے۔

سفید لوبیا کے ایک کلوگرام کی قیمت 500 روپے سے 650 روپے تک ہے۔

روزانہ آدھا کپ دالیں کھانے سے آپ ضروری وٹامنز اور منرلز کا اپنا مطلوبہ کوٹہ حاصل کر سکتے ہیں۔ دالیں فائبر، کیلشیم، پوٹاشیم، زنک، آئرن، میگنیشیم اور فولیٹ کا بہترین ذریعہ ہیں۔ ان میں وٹامن بی، تھایامین اور نیاسین بھی وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ ہمارے جسم کو ان وٹامنز اور معدنیات کی ضرورت ہوتی ہے۔

دنیا بھر میں 10 فروری کا دن دالوں کے عالمی دن کے طور پر منایا جاتا ہے تاکہ لوگوں کو عالمی خوراک کے طور پر دالوں اور پھلیوں کی اہمیت اور ان کے فوائد فوائد سے آگاہ کیا جا سکے کیونکہ دالیں انسانی صحت سے متعلق بے شمار فوائد کی حامل ہیں۔ مزید برآں آپ دالوں کے انگلش اور سائنسی نام بھی جان سکتے ہیں۔

شیئر ضرور کریں
جدید تر اس سے پرانی