زرعی کاروبار یا زراعت کے کاروبار سے کیا مراد ہے؟

Agribusiness or agriculture business information in Urdu زرعی یا زراعت کا کاروبار
$ads={1}

زراعت کا کاروبار جسے زرعی کاروبار بھی کہا جاتا ہے سے مراد کاشتکاری، انتظام، زرعی اجناس کی پیداوار، مویشیوں اور فصلوں کی خرید و فروخت ہے۔ زرعی کاروبار کے میدان میں وسائل کا انتظام، کاشت کاری، تحفظ، جانوروں کی پرورش، مویشی منڈیوں میں جانوروں کی فروخت اور غلہ منڈیوں میں زرعی اجناس کی فروخت شامل ہیں۔ جیسے جیسے ٹیکنالوجی نے ترقی کی ہے اور بازاریں تیزی سے عالمی منڈی بن گئی ہیں اسی طرح زرعی کاروبار نے جدید کاشتکاری کی ضروریات اور زراعت کے مسائل کو حل کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ دنیا بھر کے دیہی اور مضافاتی علاقوں میں زیادہ تر خاندانوں کا بنیادی ذریعہ معاش زراعت سے وابستہ ہے۔ زراعت کے کاروبار کو انگلش میں ایگریکلچر بزنس (agriculture business) کہتے ہیں۔

زرعی کاروبار "زراعت" اور "کاروبار" کے الفاظ کا مجموعہ ہے اور اس سے مراد کاشتکاری اور اس سے جُڑی ہوئی تجارتی سرگرمیوں کا کوئی بھی کاروبار ہے۔ زرعی کاروبار زرعی مصنوعات تیار کرنے کے لیے مختلف پہلوؤں کا ایک مربوط نظام کے طور پر انتظام کرتا ہے۔ کسان جانور بھی پالتے ہیں، پھلوں اور سبزیوں کی پرکشش تکنیکوں کی مدد سے کٹائی بھی کرتے ہیں۔ زرعی کاروبار میں زرعی سامان کو مارکیٹ میں بھیجنے کے لیے درکار تمام اقدامات شامل ہیں یعنی پیداوار، طریقہ کار اور تقسیم۔ زرعی کاروبار کی صنعت میں زرعی ادویات بنانے والی اور کھادیں بنانے والی کمپنیاں خوراک کی پیداوار کے تمام پہلوؤں کا احاطہ کرتی ہیں۔ موسمیاتی تبدیلیوں جیسے زمین کی آب و ہوا میں تبدیلی نے زرعی کاروبار کی صنعت کو بری طرح متاثر کیا ہے۔

جدید کاشتکاری بشمول خوراک اور ایندھن کے لیے فصلوں کی کاشت اور خوراک، اون وغیرہ کے لیے جانوروں کی پرورش ایک پیچیدہ صنعت ہے۔ جیسا کہ کسان عالمی منڈی میں مقابلہ کرنا اور قابل عمل رہنا سیکھتے ہیں۔ وہ کاروباری اصولوں، زراعت اور کاروباری پیشہ ور افراد کے ایک پیچیدہ نیٹ ورک کو اپناتے ہیں۔ اس میں کاشتکاری میں نئی پیشرفت کا فائدہ اٹھانا جیسے بائیو انجینئرنگ، خود کار سازی اور افزائش نسل کے نئے طریقوں سے فائدہ اٹھانا۔ یہ فیصلہ کرنا کہ فصلوں کو کس طرح فروخت کیا جائے چاہے مقامی طور پر ہو یا اجناس کے تبادلے پر اور سب سے زیادہ منافع بخش طریقے سے زمین کا انتظام کرنا۔ ایک زرعی کاروبار کے پیشہ ور کے طور پر آپ ان میں سے کسی بھی شعبے میں کام کر سکتے ہیں۔ ایک کسان کے طور پر یا ایک کاروباری پیشہ ور کے طور پر جو کسانوں کی مدد کرتے ہیں۔

اگرچہ زراعت کے کاروبار کی اصطلاح کو بعض اوقات زرعی کاروبار میں مختصر کر دیا جاتا ہے لیکن یہ بات قابل غور ہے کہ زرعی کاروبار کے بعض اوقات مختلف معنی بھی ہو سکتے ہیں۔ بڑی کمپنیاں جو کسانوں سے فصلیں یا دیگر کاشتکاری کی مصنوعات خریدتی ہیں انہیں بھی زرعی کاروبار کے زمرے میں شامل کیا جاتا ہے اور یہی زرعی کاروبار وہ مصنوعات تیار کرتے ہیں جو آپ کریانہ اسٹورز میں دیکھتے ہیں۔ مسابقتی رہنے کے لیے زرعی کاروبار کو زیادہ موثر طریقے سے چلانے کے ساتھ ساتھ نئی ٹیکنالوجیز میں میں سرمایہ کاری کرنے، فصلوں کو کھاد ڈالنے، فصلوں کو پانی دینے اور عالمی منڈی سے جڑنے کے لیے نئے طریقوں کو اختیار کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

اگر آپ شیئر کریں گے تو ہماری حوصلہ افزائی ہو گی
جدید تر اس سے پرانی